Παρασκευή, Μαΐου 05, 2017

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ


102) Καλησπέρα σας
Ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή στην πρόσκλησή μου. Η μαζική συμμετοχή σας στην σημερινή εκδήλωση, επιβεβαιώνει την επιδοκιμασία σας για όσα έχω κάνει στον απαιτητικό χώρο της λογοτεχνίας, όλα αυτά τα χρόνια, Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας, για την ικανότητά μου στον γραπτό λόγο, και δέχομαι  με σεμνότητα, που απαιτεί το λειτούργημά μου,  το χειροκρότημα σας.  Επιτρέψτε μου να συγκινηθώ ενώπιον σας, ορμώμενος από την ευμενή κρίση σας, για την ορθότητα της λογοτεχνικής μου πορείας. Σας διαβεβαιώ, ότι δεν διαψεύσω ποτέ τις προσδοκίες σας, διατηρώντας σε ύψιστο βαθμό την πνευματική μου εγρήγορση. Η προσπάθεια συγχρονισμού μου με τις ελπίδες σας, για συνέχεια και συνέπεια του συγγραφικού μου έργου, είναι δεδομένη.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλιά σε όλους σας.


(Χειροκρότημα)

New version



Το έργο "The phenomenon of the library"  είναι του Joseph Kosuth
Conceptual art

Δεν υπάρχουν σχόλια: