Τρίτη, Μαρτίου 07, 2017

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ


55) Πιάστε τον! Πιάστε τον! Άκουσα πίσω μου φωνές και τρεχαλητά. Στην αρχή φοβήθηκα ότι έρχονταν για μένα. Ευτυχώς έστριψαν λίγα μέτρα πριν με πλησιάσουν, τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να διασχίσω τη λεωφόρο. Έχω την εντύπωση, γιατί δεν τόλμησα να στρέψω το βλέμμα μου προς το μέρος τους, ότι πρέπει να ήταν γύρω στα τέσσερα-πέντε άτομα.
Πέρασα  στο απέναντι πεζοδρόμιο, συνέχισα αδιάφορος τον δρόμο μου, τώρα πια σίγουρος για την αθωότητά μου,  ενώ οι φωνές ακούγονταν μακριά μου,  σβησμένες και απόμακρες.


Ο πίνακας είναι του John Brack

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ξέχασα προηγουμένως: κι η επιλογή πίνακα φανταστική

Ανώνυμος είπε...

Ειχα γραψει κι ενα αλλο σχολιο για την ωραιότητα του αποσπάσματος, δεν ξέρω αν το λάβατε

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Ήταν για το την ανάρτηση 48. Αλλά σας ευχαριστώ και πάλι. Μου δίνετε μεγάλη χαρά.
Ακόμα περισσότερο η ώρα της δημοσίευσης των σχολίων με κάνει να νοιώθω αμήχανα.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι; Εδω που είμαι η ωρα ειναι διαφορετική.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Το σκέφτηκα, αλλά η επιβεβαίωση λύνει την αμφιβολία.